Vijesti 20131019-190101.jpg

Published on listopad 19th, 2013 | by #zeelena

0

Projekt Zelena Ideja: Kako marketingaši podržavaju domaće eko proizvođače?

U suradnji s partnerima, Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) pokrenulo je zanimljiv projekt s ciljem pomaganja lokalnim eko proizvođačima u njihovoj promociji na tržištu. Zelena Ideja projekt je kojim HURA i agencije žele pokrenuti promjene u hrvatskom društvu i gospodarstvu i to na način da spoje proizvođače i marketingaše. Predstavljen je u obliku natječaja tijekom kojeg će stručni žiri odabrati najkvalitetnije eko proizvođače na tržištu.

Projekt su pokrenuli Damir Ciglar, predsjednik uprave HURA-e i Nikola Vrdoljak, voditelj projekta. Članove stručnog žirija predstavljaju Boban Pejić iz Biovege i Domagoj Račić iz Mreže znanja. Potporu su im dali UNDP (Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj) i Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske. Kako kaže Nikola Vrdoljak:

Trenutni trendovi na hrvatskom tržištu pokazuju da broj eko proizvođača raste, no njihova proizvodnja još ne koristi potencijale koje nude domaće tržište, turizam i direktni izvoz, gdje je potražnja praktički neograničena. Uvjereni smo da ćemo ovim projektom to promijeniti i pozitivno utjecati na njihovu tržišnu poziciju te razinu konkurentnosti.

Povezivanjem marketinških stručnjaka s domaćim eko proizvođačima predstavlja idealnu priliku za besplatnu promociju na tržištu kao i kvalitetnu, marketinšku podršku kakvu si proizvođači trenutno ne mogu priuštiti. Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, dodaje:

HURA je pokrenula ovu inicijativu s ciljem pokretanja pozitivnih promjena u hrvatskom društvu i gospodarstvu. Budući da su ekološki proizvođači u Hrvatskoj relativno mali i ne raspolažu financijskim sredstvima koji bi im omogućili angažman marketinških profesionalaca smatramo da je ovo izvrsna prilika da pokažemo ulogu i potencijal marketinga u razvoju jedne gospodarske grane.

20131019-190549.jpg
S lijeva na desno – Damir Ciglar, predsjednik uprave HURA-e, članovi stručnog žirija Domagoj Račić iz Mreže znanja i Jadranka Boban Pejić iz Biovege, te Nikola Vrdoljak, voditelj projekta

Zajedničkim djelovanjem u ostvarivanju dobrog cilja, Zelena Ideja, njeni pokretači i stručnjaci uvidjeli su prednost rastućeg eko trenda u Hrvatskoj te ovim projektom motiviraju eko proizvođače da svojom prijavom budu dio eko razvoja u Hrvatskoj.

Prijave se vrše putem službene stranice, a pobjednicima će, osim medijskog prostora, osigurati kreativno rješenje cjelokupnog brenda, promociju i marketinšku strategiju. Eko proizvođači koji zadovolje uvjete biti će predstavljeni na izložbi u Zagrebu sredinom travnja kao i na Danima komunikacija i Weekend Media Festivalu 2014.

Tags:


About the Author

Blog o promicanju energetske efikasnosti, uštedi energije i obnovljivih izvora energije. Prvi projekt na kojem radimo je sređivanje energetski efikasne kuće tj "Zeelene kuće". Na našim stranicama moći ćete pratiti tijek sređivanja, a kada se sredi biti će izložbeni centar gdje će se moći vidjeti ugrađeni sustavi. Objekt se nalazi u Kutini.



Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Back to Top ↑

  • ZEELENA.INFO

    Ako želite dobivati novosti vezane za energetsku efikasnost i obnovljive izvore energije te o subvencijama za takve sustave, prijavite se na naš newsletter.
  •  



  • Forgot?
    Registriraj se